نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رهبری خط میانی یووه به ستاره بایرن‌ مونیخ سپرده می‌ شود

رهبری خط میانی یووه به ستاره بایرن‌ مونیخ سپرده می‌ شود

با اعتماد به نفس نشأت گرفته از جذب كریستیانو رونالدو، اسامی گزینه‌های احتمالی پیوستن به یوونتوس نیز این روزها در رسانه‌ها رنگ و بویی دیگر پیدا كرده و شمار بازیكنان سرشناس اطراف باشگاه افزایش پیدا كرده است. یكی از همین اسامی كه ردپایش از صبح امروز در رسانه‌ها ورزشی ایتالیا باز شده است، مدافع مركزی باشگاه بایرن مونیخ آلمان؛ تیاگو آلكانترا است.

 

پایگاه خبری Calciomercato با اشاره به احتمال خروج میرالم پیانیچ هافبك بوسنیایی بیانكونری‌ها از این باشگاه، از جانشین مدنظر مسئولان یووه برای او خبر داده‌ و آلكانترای 27 ساله را هدف اصلی بانوی پیر در صورت جدایی احتمالی پیانیچ معرفی كرده است.

 

این وب‌سایت ایتالیایی، آلكانترا را گزینه‌ای ایده‌آل برای یوونتوس می‌داند و معتقد است هافبك ملی‌پوش تیم ملی اسپانیا نیز بی‌میل نیست در صورت توافق میان دو باشگاه فصل جدید را در رقابت‌های سری A سپری كند.

 

آلكانترا كه سابقه بازی برای بارسلونا را نیز در كارنامه خود دارد تا سال 2021 با باواریایی‌ها قرارداد دارد و بعید است بایرنی‌ها با رقمی كمتر از 65 میلیون یورو به انتقال او رضایت دهند.

 

تیاگو آلكانترا در «سن پیترو ورنوتیکو» در جنوب‌غرب ایتالیا به دنیا آمده و والدینی برزیلی دارد. او كه بزرگ شده كشور اسپانیا است، تابعیت این كشور را نیز دریافت و برای تیم ملی اسپانیا بازی می‌كند. او 31 بار برای ماتادورها به میدان رفته و از سال 2013 نیز در باشگاه بایرن‌مونیخ عضویت دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: